Brug for ekstra hjælp
Alle gæster skal have en god oplevelse i Vejle Musikteater!
Info om – Elevatorer
Der er elevatorer to steder i Vejle Musikteater. Den ene elevator finder du til venstre for baren i foyerområdet, hvor hovedindgangen (med bogstaverne A, B, C & D) også er.
Derudover er der en elevator ved Café Unoden i den anden ende af musikteatret. Elevatoren finder du tæt på indgang B til Store Sal. Samme elevator kan også tilgås, hvis du ankommer til musikteatret fra byparken. Her skal du se efter skiltet, hvor der står ‘Café Unoden’ og E & F. Når du kommer ind ad denne indgang, er elevatoren på din venstre side.
Er du i tvivl, er du altid velkommen til at kontakte personalet i Vejle Musikteater. Vi står klar til at hjælpe dig!
Info om – Gangbesværet/kørestolsbruger
Som gangbesværet/kørestolsbruger er du meget velkommen i Vejle Musikteater. Vi har nemlig afsat et antal pladser i salen, hvor der er sørget for podier på gulvet til kørestole. Indgangen til kørestolspladserne finder du til højre for barområdet i foyerområdet, når du ankommer af hovedindgangen. Her er der en særlig sideindgang, så du uhindret og trygt kan køre ind til din plads på gulvet i Store Sal.
Kørestolspladser bestiller du via telefon, mail eller ved personlig henvendelse i Vejle Musikteater. Du finder kontaktinformation længere nede på denne side.
For din sikkerheds skyld, er det ikke muligt at bestille kørestolspladser på balkonerne i Vejle Musikteater.
Info om – Gratis ledsagerbillet
Handicappede gæster, der har et gyldigt ledsagerbevis tilbydes én gratis billet til én ledsager. Denne service tilbydes med forbehold for om der er ledige ledsagerpladser i salen.
Ledsagerplads bestiller du via telefon eller ved personlig henvendelse i Vejle Musikteater. Husk, at have et gyldigt ledsagerbevis klar ved bestilling. Du finder kontaktinformation længere nede på denne side.
Info om – Lån af modtager med hovedtelefoner, hvis du har nedsat hørelse
Har du nedsat hørelse, er du også meget velkommen i Vejle Musikteater. I forbindelse med arrangementer i Store Sal og Lille Sal (Jacob Gade-salen) stiller vi helt gratis en modtager med hovedtelefoner til rådighed.
Modtager
Hovedtelefoner
Du skal blot henvende dig i garderoben, når du ankommer i Vejle Musikteater. Personalet i garderoben hjælper dig naturligvis gerne med indstilling af modtageren. Hvis du oplever problemer med modtageren, så sig endelig til, så sørger vi for, at en medarbejder fra vores tekniske crew kommer og hjælper dig.
Teknisk information om modtager-systemet
Systemet består af en lille lokal modtager, der bliver udleveret sammen med et sæt hovedtelefoner, som gengiver lyden direkte. Denne løsning giver minimal støj og den bedst mulige lydkvalitet for dig.
Info om – Handicaptoiletter
Der er handicaptoiletter to steder i Vejle Musikteater. Det ene toilet finder du til højre for baren i foyerområdet ved hovedindgangen.
Det andet toilet finder du tæt på Café Unoden. Hvis du ankommer fra byparken, skal du se efter indgangen med skiltet ‘Café Unoden’ & bogstaverne E & F.
Vær opmærksom på at du skal benytte elevatoren ved Café Unoden, da handicaptoilettet her ligger på nederste niveau i musikteatret.
Er du i tvivl, er du altid velkommen til at kontakte personalet i Vejle Musikteater. Vi står klar til at hjælpe dig!
Kontakt
I ferieperioder henviser vi til vores kontaktside på hjemmesiden, hvor de aktuelle åbningstider vil fremgå: www.vejlemusikteater.dk/info-og-kontakt/kontakt/
Billetsalgstelefon
+45 7943 2030
Telefontid: Mandag – torsdag: kl. 14 – 16
Telefontid: Fredag: kl. 13 – 15
Online billetsalg
Du kan naturligvis købe billetter og gavekort på vores hjemmeside, vejlemusikteater.dk, som er åben døgnet rundt.
Billetsalgsskranke
Åben fredage kl. 15 – 18. Der er i øvrigt altid åbent en time før arrangementsstart, på dage hvor der er arrangement.
Administration
Vi tager imod besøg efter aftale.
Adresse
Vedelsgade 25, 7100 (v. rundkørslen)
Mailadresse
musikteatret@vejle.dk
Vi bestræber os altid på at svare på din henvendelse inden for 3 hverdage. Vi har læst din mail, og skynder os alt hvad vi kan. Bemærk, at hvis du henvender dig i weekenden, på helligdage og/eller i ferieperioder, vil der oftest gå længere end 3 hverdage, før vi kan svare på din henvendelse. I ferieperioder må der forventes længere svartider.
I ferieperioder henviser vi til vores kontaktside på hjemmesiden, hvor de aktuelle åbningstider vil fremgå: www.vejlemusikteater.dk/info-og-kontakt/kontakt/
NB: Husk altid at oplyse dit ordrenummer i emnefeltet. På forhånd tak.
Indeholder din mail personfølsomme oplysninger?! Bemærk, at Vejle Musikteater er forpligtet til at slette alle indkomne e-mails og vedhæftede dokumenter/bilag, som indeholder personfølsomme oplysninger, fx CPR-nr. mv. I så fald skal du kontakte os via en krypteret digital postkasse. Som privatperson er det fra www.e-Boks.dk , og som virksomhed fra www.virk.dk . I begge tilfælde skal du vælge Vejle Kommune, Vejle Musikteater.